Wednesday, January 12, 2011

puan.ummi tersayang punye birthday~

tanggal 7 Januari yg lalu~wah!cam seram pulak starting kan..hehe..ok2..tukar mood..ari jumaat minggu lepas kan birthday Pn.Wan Zainun@my mom yg tercinta..sgt pening kepala mencari present yg sesuai gtuh..adush!fening2..
bukan pe..well..org yg berkerja dan ade duit sendiri nih besenyer ofcoz akn prefer kpd 'branded' thing kan..disebabkan mak aku nih minat sesangat kat CR..eh,bukan Cristiano Ronaldo tu(merajuk encik abah nanti)..haha..tp Carlo Rino..so,aku ler kpalenyer..kitorg 4bradik bersepakat lar berkongsi duit dan beli something 4my mom...mls la kan na cte pnjg2..korg pon xingin na bce..hehe..gurau!..aku yg telah dtugaskan membeli belah,so,aku beli ni...(hope she will love it!)
adek aku beriyer na jd glamer jugak!
ok x?harge dy rm230++ tp mmgunakan membership my mom yg aku da ciap2 cilok pg xd kn,,(xbaik mncuri tao tp aku nih kes emergency..hehe..ade pulak?)..dpatlah discount 20%...so encik abah kne tambah duit dy la..hehe,,,
nice sgt purse ni sbb dlm dy warne purple..kaler fav mak aku..sesuai gtuh!ok2!..abah yg pilih...hehe..
sweet betol!
ops lupe!beli kat mesra mall,kertih..haha..best ctu..tp xdek la besau cam times square kan..hehe..so,aku jenjalan je situ time otw balek ke phg..mkn nasi kandar kat food court..humangai!pedas..!xmoh da mkn..sumpah serik!>,<



syg sume!bye~~