Friday, March 11, 2011

nak join BENGKEL PHOTOGRAPHY CLICK oleh CEKNEK PRODUCTION

ASSALAMUALAIKUM ...

aku nak share sesuatu yg bagi aku precious utk peminat2 photography yg maseh amatur macam aku....aku terjumpa nih pon kat fesbuk la..mane laie kan...credit to miss shark yg menyumbat aku ke group 
(forum untuk pelajar yg minat fotografi, editing gambar, seni dan graffiti yang berada di zon Timur Malaysia. (Pahang, Terengganu dan Kelantan)

..selain tu kan..ade juga BENGKEL CLICK nih dekat tmpat lain..Kuantan diorg buat kat Sg.isap..19 March nih..other than that..Shah Alam,Taiping,Kuching,Jitra,Penang dan Cheras !
..nak tahu lebih lanjut..korg boleh add fesbuk tauke dia...Atok Graphy..--->klik... ^____^




PENDAFTARAN KINI DI BUKA :

TEMPAT : PULAU WAN MAN




TARIKH : 2/4/2011

MASA : 9AM - 7PM




Sebanyak 10 subjek teknik-teknik asas fotografi akan di ajarkan iaitu :




1. Panorama 180 Darjah dan 360 Darjah

2. Macro

3. Telefoto

4. Potret
5. Window / Frame / D.O.F
6. Shutter Speed
7. Aperture
8. White Balance
9. Black & White / Monokromatik
10. Strob / Speedlite



JIKA ANDA TIADA KAMERA... ANDA JGN RISAU.. KAMERA AKAN KAMI SEDIAKAN... YG PENTING MINAT.....


kalau korang berminat nak daftar/join/mempowerkan diri dgn skill terhebat
sila pergi ke website Ceknek Production dgn mengklik


--->  sini  <---


korg akan meet-in-person dgn website yg cute ni..

klik je mane2 yg anda berkenan.. :)

JOM USHA2  !



utk pendaftaran..korang boleh pergi terus ke tabs 'PENDAFTARAN' ok...

tapi aku mmg nak pergi la yg dekat Tganu nye bengkel...
teringin nak belajar sebab aku xhebat..
lagipon aku tgk mcm syokk jer bengkel dy...dah la kamera disediakan..cehh...*take 4 granted
bukan senang ! lagipun aku tgk CEKNEK PRO. dah buat kat byk tmpat dan skill dy pon bagus sgt !
hebat tao..aku kagum dgn artwork2 mereka2 ini...




cantik kan ?
aku harap aku pun buleh jadi sehebat begini kelak...
^___^



ok..nih aku nak ajak beramai2..moh ler..memeriahkan suasana ! 
then,aku nak cari geng2 blogger kat sini yg stay area kuala terengganu...
nak ajak join la ! :)
hehe...aku sgt semangat ni...anda bagaimana ?

rujukan dan perembatan gambar...

blog ceknek production

pssstt : byk lagi gambar cntekk2 kat link depa nih...

gracias sudi luangkan masa baca... !