Saturday, February 19, 2011

minat.aku.sayang,korg

ASSALAMUALAIKUM ANDA2 yg budiman,

furball,ni bukan contest daa...
1st of all-all kan...na ucapkan seratus trailer ucapan terima kasih kepada semua yg myokong saya (cehh,ayat winner...haha)..xde laa..im blushes da,,bile da malu2 nih..mula la nak cover bersopan sntun tulis entry..aku sgt2 appreciate kamu2 yg support aku punyer blog..wlopun header aku sepah,follower xramai..tp aku tao korg buleh diharap.. :))

aku xkejar follower beribu..bia la ckit asalkan anda dan sy hepi dgn relationship blog sehala ini...perh..haha..aku nih pon buleh diharap klau2 korg nak aku komen bebyk,kritik,puji,kutuk?uhh..lagi laa buleh..hahaha..*tanduk..
aku mmg kuat bebel dan suke knal org yg memiliki seminat dan bersemangat doraemon dgn aku..

ape2 pon...
  ^______^
saya sayang awak org..
sebab awak org cool sgt !
blog2 awk org juga enak dibace..
dan anda juga telah memberi semangat kpd aku utk terus berblog !
ehh..sayang laaaa...
and... 

jadi,sygi follower dan sungai kita..

haa..alhamdullilah...
love ALLAH... :)