Tuesday, February 8, 2011

we're all MALAYSIA's kipas-susah-mati !

ASSALAMUALAIKUM..





sejak skuad Harimau Malaya dapat tundukkan Garuda Indonesia masa Piala Suzuki akhir tahun lepas..semua org dok sibuk cakap psal isu kemenangan skuad bolasepak negara..wah ! berbangga bukan main..dari makcik2 kt kg sampai la ke org2 penting kat Jabatan Perdana Menteri sumenyer tumpang sekaki melayan suke-suki kmenangan ni !..maklumlah da 14tahun dok tunggu,,klau budak la..dah form 2 dah skrg...huhu..!..

SAFEE cuba melepasi asakan pertahanan Indonesia,  Zulkifli Syukur sambil diperhati Norshahrul (kanan) ketika perlawanan akhir kedua di Stadium Gelora Bung Karno, malam tadi.
SAFEE cuba melepasi asakan pertahanan Indonesia, Zulkifli Syukur sambil diperhati Norshahrul (kanan) ketika perlawanan akhir kedua di Stadium Gelora Bung Karno, 



haha..safee ! gila kao..market habih lepas game nih..maklumalah..penjaring terbanyak..aku pon tabik ar cara dy main..nampak bertamadun ! huhu..pasal tuh la melimpah2 tawaran kelab dari indonesia utk ajak dy join dorg..alahai,,baguslah safee..bertuah badan !..haha...

bile sume da demam bola kan..aku nih pon sibuk2 la na selitkan diri jugek...haha..bukan sibuk ape..sibuk mencari jersi baru team MALAYSIA..huhu..

haa..yg biru tuh la jersi kemenangan mase kat indonesia...pelik jugek yer kenapa dorg xpakai kuning..tp xpe la..tuh xpenting..yg penting sudah menang ! . .haha..aku ape lagi..mencari jugek la jersi kuning tuh..mlm sehari sebelum game aku trun KL sbb anta kakak aku ke shah alam..alang2 dah ade kat kl,aku nge adik aku g la cari jersi kat uptown..aduiyai..kitorg pegi awal sgt..pkul 10mlm..abang tuh ckap besenyer uptown nih best ble tgah mlm..bru meriah..gtu la kl..semakin mlm semakin gempak..abis tuh..bile korg tdow???
kunk bantut..hahaha
:( sebabkan na balek awal ke phg,so,terpakse la tnggalkan uptown tuh..xleyh tunggu,,sbb esok na g ktn nge wani..(tp dy xdtg plak..uhh..sob3..sia2 je..)..SELAMAT TINGGAL KL!..
ni jumpa kat terminal kuantan..haha..xde size kecik!
kalau jumpe jersi kan mesti aku usha2,tp harus xde size...waa! dunia tidak adil...
tp,alhamdulillah...rupe-rupenye ayah aku dah tempah dgn kawan dy kat klantan swuh beli utk kami..huhu..sgt teruja...!akhirnyer dapatla juge aku merase na pkai jersi kuning tuh..comel yaw!
huhu..tenkiu abah!



selain aku..kawan aku en.alim juge sgt berbangge dgn jersinyer..dy la yg slalu tman aku tgk bola sebab besenyer org lain hanya akan pandang serong klau aku tgk bola..(ceh!mesti na ckap aku nih bajet2 je suke bola)..aku xde la fan sgt bola tp aku cume minat tgk..nama pemain sepatah haram kdg2 xtao..tp aku bangge jadi rakyat malaysia..kalau bukan kita sokong team MALAYSIA,then,sape lagi??michael jackson?barrack obama?..huh..dorg lagi hampeh dari korg...haha..(gurau2..kalau obama bace blog aku nih mati aku !haha..tp haruslah tidak kan ?!)hehe..maaf pakcik obama!sy gurau je..hikhik..peace!



jgn tamak la refree oi !