Wednesday, February 16, 2011

my snack sudah tukar kulit..yumm2..

SALAM..(Breaking news kot..lalalala)
my favourite snack ! cadbury mixed nut nampaknyer da bersalin kulit..haha..aku agak terkejut bile pg ke kedai dan cari cadbury yg bese2..tp xde..waaa!..mane2?..nasib aku xmeraung kat ctuh..hahaha..buta ye cik,syuhada?..tu hape?..cadbury baru laa..
aku ni sgt2 was2 utk beli sebab takut ase dy xsame..xkan la pihak cadbury da xkeluarkan lagi cadbury yg bese2 dulu..?,..saat aku terpikir itu kan..aku ase hidup aku makin sempit..coz..cadbury bars adelah satu2nye chocolate yg tummy aku ley time dan menenangkan hati aku tatkala kesedihan.. :(
ouh..sedih...
lame gler aku termenung kat promotion shelf tuh..*
na beli ke x??...
arhhh!..beli je la..susah ape..xsedap bg ar adik aku..xpon kucing terbiar yg kelaparan pon byk kat tepi jalan...bia dy ase...uhh..

 ni la rupe cadbury bars yg baru...yg beza nye cume kulit luar jaa..dulu kertas..skrg plastik sudah..amboi..pihak cadbury nampaknye suke mencemarkan alam sekitar!,,tahu x bahawa plastik mengambil masa selama 500 tahun untuk lupus sepenuhnya dlm tanah?!..haa..da tuh g wat smpah plastik nape?..xsyg generasi betol!..marah*
sokonglah kempen HARI TANPA BEG PLASTIK SETIAP SABTU !
tapi...aku beli jugek...lalala
Bissmillahirahmanirahim....(time na ase nih..mulakan dgn bismillah ye kwn2)
ermmm..yumm2.. :)
terus tersenyum sorg..hahaha..hepi ! RASANYA MASIH SAMAAA LAA ! !
sedaap lagi ! syg cadbury ssgt !
aku tahu korg xkan hampakan peminat setia cadbury bars semua kan??..haha
tq!..
huhu..aku yg beriyer..aku tahu..
(tarian kegembiraan)
lalala.. :)